ဒီဇိုင်းမဂ္ဂဇင်း
ဒီဇိုင်းမဂ္ဂဇင်း
ဝဘ်ဒီဇိုင်းနှင့် Ux

Si Me Quiero

ဝဘ်ဒီဇိုင်းနှင့် Ux Sí, Me Quiero ဝက်ဘ်ဆိုက်သည်မိမိကိုယ်ကိုကူညီရန်နေရာတစ်ခုဖြစ်သည်။ စီမံကိန်းအကောင်အထည်ဖော်ရန်တွေ့ဆုံမေးမြန်းခြင်းများပြုလုပ်ရန်နှင့်အမျိုးသမီးများနှင့်သက်ဆိုင်သည့်လူမှုရေးနှင့်ယဉ်ကျေးမှုဆိုင်ရာအခြေအနေများကိုလေ့လာရန်လိုအပ်သည်။ လူ့အဖွဲ့အစည်းနှင့်သူ့ကိုယ်သူနှင့်အတူသူမ၏စီမံကိန်း။ ၀ က်ဘ်သည်တွဲဖက်ခြင်းဖြစ်ပြီးမိမိကိုချစ်ရန်ကူညီခြင်းဖြင့်ချဉ်းကပ်နိုင်သည်ဟုကောက်ချက်ချခဲ့သည်။ ၀ ယ်သူမှထုတ်ဝေသောစာအုပ်၏အမှတ်တံဆိပ်၏အရောင်အချို့ကိုအာရုံစူးစိုက်ရန်အနီရောင်ခြားနားချက်များကို အသုံးပြု၍ ဒီဇိုင်းတွင်ကြားနေတန်ချိန်များကို အသုံးပြု၍ ရိုးရှင်းစွာဖော်ပြသည်။ အဆိုပါလှုံ့ဆော်မှုတည်ဆောက်အနုပညာကနေလာတယ်။

ဝိုင်တံဆိပ်ဒီဇိုင်း

314 pi

ဝိုင်တံဆိပ်ဒီဇိုင်း စပျစ်ရည်အရသာနှင့်စမ်းသပ်ခြင်းသည်မရေမတွက်နိုင်သောနည်းလမ်းသစ်များနှင့်မတူကွဲပြားသောအနံ့များကိုဖြစ်ပေါ်စေသည်။ နောက်ဆုံးအဆုံးအဖြတ်ကိုမသိဘဲအဆုံးမဲ့ဒimမနှင့်အတူအဆုံးမဲ့နံပါတ်ဖြစ်သော Pi ၏အဆုံးသတ်နံပါတ်သည်ဒီဝိုင်များ၏နာမည်ကိုဆာလ်ဖိုက်မပါဘဲလှုံ့ဆော်ပေးသည်။ ဒီဇိုင်းသည်ရည်ရွယ်ထားသောဝိုင်စီးရီး ၃,၁၄ ခု၏အသွင်အပြင်များကိုဓာတ်ပုံများသို့မဟုတ်ဂရပ်ဖစ်များကြားတွင်ဖုံးကွယ်မည့်အစားအာရုံစူးစိုက်ရန်ရည်ရွယ်သည်။ အနည်းငယ်မျှသာရိုးရှင်းသောချဉ်းကပ်မှုအရတံဆိပ်ကပ်ခြင်းသည် Oenologist ၏မှတ်စုစာအုပ်တွင်တွေ့နိုင်သောသဘာဝဝိုင်များ၏ပင်ကိုစရိုက်များကိုသာပြသသည်။

Footbridges ၏လုံ့လရှိရှိ Activation

Solar Skywalks

Footbridges ၏လုံ့လရှိရှိ Activation ဘေဂျင်းကဲ့သို့ကမ္ဘာ့မြို့တော်ကြီးများတွင်လူနေထူထပ်သောယာဉ်ကြောပိတ်ဆို့မှုများကိုဖြတ်သန်းသည့်ခြေကျင်တံတားများစွာရှိသည်။ သူတို့ကမကြာခဏဆွဲဆောင်မှုမရှိ, ခြုံငုံမြို့ပြအထင်အမြင်လျှော့ချ။ ဒီဇိုင်းရေးဆွဲသူများ၏ footbridges များကိုဗေဒင်ဆန်။ PV ထုတ်စက်များဖြင့်ဆွဲဆောင်။ ဆွဲဆောင်မှုရှိသောမြို့ပြနေရာများအဖြစ်ပြောင်းလဲခြင်းသည်ရေရှည်တည်တံ့ရုံသာမကမြို့ပြရှုခင်းတွင်မျက်စိကျစရာဖြစ်လာသည်။ E-car (သို့) E-bike charging station များသည်အောက်ခြေတံတားအောက်ရှိနေရောင်ခြည်စွမ်းအင်ကို site ပေါ်တွင်တိုက်ရိုက်အသုံးပြုသည်။

စာအုပ်

ZhuZi Art

စာအုပ် ရိုးရာတရုတ်စာလုံးအလှရေးဆွဲခြင်းနှင့်ပန်းချီကားများအတွက်စုဆောင်းထားသောစာအုပ်ထုတ်ဝေမှုများကို Nanjing Zhuzi Art Museum မှထုတ်ဝေသည်။ ၎င်း၏ရှည်လျားသောသမိုင်းနှင့်ကြော့ technique ကိုနှင့်တကွ, ရိုးရာတရုတ်ပန်းချီကားများနှင့်စာလုံးအလှများသည်သူတို့၏အလွန်အနုပညာနှင့်လက်တွေ့ကျသောဆွဲဆောင်မှုအတွက်တန်ဖိုးထားကြသည်။ စုဆောင်းမှုကိုဒီဇိုင်းဆွဲသည့်အခါစိတ္တဇပုံစံ၊ အရောင်များနှင့်လိုင်းများကိုတသမတ်တည်းကာမဂုဏ်ခံစားမှုတစ်ခုဖန်တီးရန်နှင့်ပုံကြမ်းအတွင်းရှိနေရာလွတ်များကိုမီးမောင်းထိုးပြခဲ့သည်။ အဆိုပါအားထုတ်မှုရိုးရာပန်းချီနှင့်လက်ရေးလှစတိုင်များအတွက်အနုပညာရှင်များနှင့်တိုက်ဆိုင်။

ခေါက်ထိုင်ခုံ

Tatamu

ခေါက်ထိုင်ခုံ ၂၀၅၀ ပြည့်နှစ်တွင်ကမ္ဘာ့လူ ဦး ရေ၏သုံးပုံနှစ်ပုံသည်မြို့ကြီးများတွင်နေထိုင်ကြလိမ့်မည်။ Tatamu ၏နောက်ကွယ်အဓိကရည်ရွယ်ချက်မှာနေရာလွတ်အကန့်အသတ်ရှိသူများ၊ မကြာခဏရွေ့လျားနေသောသူများအတွက်ပြောင်းလွယ်ပြင်လွယ်ပရိဘောဂများကိုထောက်ပံ့ပေးရန်ဖြစ်သည်။ ရည်ရွယ်ချက်မှာကြံ့ခိုင်မှုကိုအလွန်ပါးလွှာသောပုံသဏ္withာန်နှင့်ပေါင်းစပ်ထားသည့်ထိုးထွင်းသိမြင်နိုင်သောပရိဘောဂတစ်ခုဖန်တီးရန်ဖြစ်သည်။ မစင်ကိုဖြန့်ရန်လိမ်လှုပ်ရှားမှုတစ်ခုသာကြာသည်။ တာရှည်ခံသောအထည်ဖြင့်ပြုလုပ်ထားသည့်ပတ္တာများအားပေါ့ပါးပြီးထိန်းသိမ်းထားစဉ်သစ်သားခြမ်းများသည်တည်ငြိမ်စေသည်။ ၎င်းကိုဖိအားပေးသည်နှင့်တပြိုင်နက်၎င်း၏ထူးခြားသောယန္တရားနှင့်ဂျီသြမေတြီကြောင့်၎င်းသည်အပိုင်းအစများအတူတကွသော့ခတ်မှသာလျှင်မာကျောလာသည်။

ဓာတ်ပုံ

The Japanese Forest

ဓာတ်ပုံ ဂျပန်သစ်တောကိုဂျပန်ဘာသာရေးရှုထောင့်မှကောက်ယူသည်။ ဂျပန်ရှေးဟောင်းဘာသာတရားများအနက်တစ်ခုမှာ Animism ဖြစ်သည်။ Animism သည်လူ့မဟုတ်သောသတ္တ ၀ ါများ၊ သက်ရှိထင်ရှား (သတ္တုဓာတ်၊ အပိုပစ္စည်းစသည်တို့) နှင့်မမြင်ရသောအရာများသည်လည်းရည်ရွယ်ချက်ရှိသည်ဟူသောယုံကြည်ချက်ဖြစ်သည်။ ဓာတ်ပုံသည်ဤနှင့်ဆင်တူသည်။ Masaru Eguchi သည်အကြောင်းအရာတွင်ခံစားမှုဖြစ်စေသည့်အရာတစ်ခုခုကိုရိုက်ကူးနေသည်။ သစ်ပင်များ၊ မြက်များနှင့်ဓာတ်သတ္တုများသည်ဘဝ၏အလိုတော်ကိုခံစားရသည်။ သဘာဝအလျောက်ကာလကြာမြင့်စွာစွန့်ခွာခဲ့သောရေကာတာများကဲ့သို့သောအပိုပစ္စည်းများကိုပင်အလိုတော်ခံစားရသည်။ မထိရသေးသောသဘာဝကိုသင်မြင်သကဲ့သို့အနာဂတ်သည်လက်ရှိရှုခင်းကိုမြင်တွေ့ရလိမ့်မည်