ဒီဇိုင်းမဂ္ဂဇင်း
ဒီဇိုင်းမဂ္ဂဇင်း
ဆု

Nagrada

ဆု ဤဒီဇိုင်းသည် မိမိကိုယ်မိမိ အထီးကျန်နေချိန်အတွင်း ဘဝပုံမှန်ပြန်လည်ကောင်းမွန်လာစေရန်နှင့် အွန်လိုင်းပြိုင်ပွဲများတွင် အနိုင်ရသူများအတွက် အထူးဆုတစ်ခုဖန်တီးရန် ဤဒီဇိုင်းကို နားလည်သဘောပေါက်ထားပါသည်။ ဆု၏ဒီဇိုင်းသည် စစ်တုရင်ကစားသူ၏တိုးတက်မှုကိုအသိအမှတ်ပြုသည့်အနေဖြင့် Pawn ကိုဘုရင်မအဖြစ်သို့ပြောင်းလဲခြင်းကိုကိုယ်စားပြုသည်။ ဆုချီးမြှင့်ရာတွင် ခွက်တစ်ခုထဲရှိ သေးငယ်သော အကွက်များ ကြောင့် တစ်ခုနှင့်တစ်ခု ထည့်သွင်းထားသော အပြားနှစ်ချပ်ဖြစ်သည့် Queen နှင့် Pawn ပါဝင်သည်။ ဆုပေးမည့်ဒီဇိုင်းသည် stainless steel ကြောင့် တာရှည်ခံပြီး အနိုင်ရသူထံသို့ စာတိုက်မှ ပို့ဆောင်ရန် အဆင်ပြေသည်။

စက်ရုံ

Shamim Polymer

စက်ရုံ စက်ရုံသည် ထုတ်လုပ်မှုစက်ရုံနှင့် ဓာတ်ခွဲခန်းနှင့် ရုံးအပါအဝင် အစီအစဉ်သုံးခုကို ထိန်းသိမ်းထားရန် လိုအပ်သည်။ ဤပရောဂျက်အမျိုးအစားများတွင် သတ်မှတ်လုပ်ဆောင်နိုင်သော ပရိုဂရမ်များမရှိခြင်းသည် ၎င်းတို့၏ spatial အရည်အသွေးအတွက် အကြောင်းပြချက်များဖြစ်သည်။ ဤပရောဂျက်သည် မသက်ဆိုင်သောပရိုဂရမ်များကို ပိုင်းခြားရန် လည်ပတ်မှုဒြပ်စင်များကို အသုံးပြုခြင်းဖြင့် ဤပြဿနာကို ဖြေရှင်းရန် ကြိုးပမ်းသည်။ အဆောက်အဦ၏ ဒီဇိုင်းသည် ကွက်လပ်နှစ်ခုကို လှည့်ပတ်ထားသည်။ ဤပျက်ပြယ်သောနေရာများသည် လုပ်ငန်းခွင်နှင့်မသက်ဆိုင်သောနေရာများကို ခွဲထုတ်ရန် အခွင့်အလမ်းကို ဖန်တီးပေးသည်။ တစ်ချိန်တည်းမှာပင် အဆောက်အဦး၏ အစိတ်အပိုင်းတိုင်းသည် တစ်ခုနှင့်တစ်ခု ချိတ်ဆက်ထားသည့် အလယ်ဝင်းတစ်ခုအဖြစ် လုပ်ဆောင်သည်။

Interior Design

Corner Paradise

Interior Design နေရာသည် ကားအသွားအလာများသောမြို့၏ ထောင့်တစ်နေရာတွင် တည်ရှိသောကြောင့် ကြမ်းပြင်အကျိုးခံစားခွင့်များ၊ အာကာသဆိုင်ရာ လက်တွေ့ကျမှုနှင့် ဗိသုကာလက်ရာဆိုင်ရာ အလှအပများကို ထိန်းသိမ်းထားစဉ်တွင် ဆူညံသောရပ်ကွက်အတွင်း ငြိမ်သက်မှုကို မည်သို့ရှာဖွေနိုင်မည်နည်း။ ဤမေးခွန်းသည် ဒီဇိုင်းကို အစပိုင်းတွင် အတော်လေး စိန်ခေါ်စေခဲ့သည်။ အလင်းရောင်ကောင်းကောင်း၊ လေဝင်လေထွက်နဲ့ အကွက်အတိမ်အနက် အခြေအနေတွေကို ထိန်းသိမ်းထားရင်း နေထိုင်ရာကိုယ်ရေးကိုယ်တာ တိုးမြင့်လာစေဖို့ ဒီဇိုင်နာက ရဲရဲတင်းတင်း အဆိုပြုကာ အတွင်းပိုင်းရှုခင်းကို ဆောက်လုပ်ခဲ့ပါတယ်။ ဆိုလိုတာကတော့ သုံးထပ်ကုဗအဆောက်အဦကို ဆောက်ပြီး အိမ်ရှေ့နဲ့ နောက်ဘက်ကိုက်တွေကို atrium ဆီကို ရွှေ့လိုက်ပါ။ စိမ်းလန်းစိုပြေပြီး ရေပြင်ရှုခင်းကို ဖန်တီးပါ။

လူနေအိမ်

Oberbayern

လူနေအိမ် ဒီဇိုင်နာသည် အာကာသ၏ နက်နဲမှုနှင့် အရေးပါမှုတို့သည် အပြန်အလှန်ဆက်နွယ်နေသော လူသား၊ အာကာသနှင့် ပတ်ဝန်းကျင်တို့၏ စည်းလုံးညီညွတ်မှုမှ ဆင်းသက်လာကာ တည်တံ့ခိုင်မြဲမှုတွင် နေထိုင်သည်ဟု ဒီဇိုင်နာက ယုံကြည်သည်။ ထို့ကြောင့် ကြီးမားလှသော မူလပစ္စည်းများနှင့် ပြန်လည်အသုံးပြုထားသော စွန့်ပစ်ပစ္စည်းများဖြင့် ပတ်ဝန်းကျင်နှင့် ပေါင်းစည်းထားသည့် ဒီဇိုင်းပုံစံအတွက် အိမ်နှင့် ရုံးခန်း ပေါင်းစပ်ထားသည့် ဒီဇိုင်းစတူဒီယိုတွင် အယူအဆကို အကောင်အထည်ပေါ်လာပါသည်။

Conceptual Exhibtion

Muse

Conceptual Exhibtion Muse သည် ဂီတကို ခံစားနိုင်ရန် မတူညီသော နည်းလမ်းများကို ပံ့ပိုးပေးသည့် တပ်ဆင်မှု အတွေ့အကြုံ သုံးခုဖြင့် လူသားများ၏ ဂီတခံယူချက်ကို လေ့လာသည့် စမ်းသပ် ဒီဇိုင်းပရောဂျက်တစ်ခု ဖြစ်သည်။ ပထမတစ်ခုသည် သာမို-တက်ကြွသောပစ္စည်းကိုအသုံးပြု၍ အာရုံခံစားမှုသက်သက်ဖြစ်ပြီး၊ ဒုတိယတစ်ခုသည် ဂီတဆိုင်ရာ ပျံ့နှံ့နေထိုင်မှုအပေါ် ကုဒ်ဝှက်ထားသော ခံယူချက်ကို ပြသသည်။ နောက်ဆုံးတစ်ခုကတော့ ဂီတအမှတ်အသားနဲ့ အမြင်အာရုံပုံစံတွေကြားက ဘာသာပြန်ခြင်းဖြစ်ပါတယ်။ လူများအား တပ်ဆင်မှုများနှင့် အပြန်အလှန် တုံ့ပြန်ရန်နှင့် ၎င်းတို့၏ ကိုယ်ပိုင်ခံယူချက်ဖြင့် ဂီတကို အမြင်အာရုံဖြင့် စူးစမ်းလေ့လာရန် တွန်းအားပေးပါသည်။ အဓိက မက်ဆေ့ချ်ကတော့ ဒီဇိုင်နာတွေဟာ လက်တွေ့မှာ သူတို့ရဲ့ ခံယူချက်အပေါ် ဘယ်လိုသက်ရောက်တယ်ဆိုတာကို သတိထားသင့်ပါတယ်။

အမှတ်တံဆိပ်အထောက်အထား

Math Alive

အမှတ်တံဆိပ်အထောက်အထား ဒိုင်းနမစ်ဂရပ်ဖစ်ပုံစံများသည် ရောစပ်ထားသော သင်ယူမှုပတ်ဝန်းကျင်တွင် သင်္ချာ၏ သင်ယူမှုအကျိုးသက်ရောက်မှုကို ကြွယ်ဝစေသည်။ သင်္ချာမှ Parabolic ဂရပ်များသည် လိုဂိုဒီဇိုင်းကို လှုံ့ဆော်ပေးသည်။ အက္ခရာ A နှင့် V ကို စဉ်ဆက်မပြတ် မျဉ်းကြောင်းတစ်ခုဖြင့် ချိတ်ဆက်ထားပြီး သင်ကြားသူတစ်ဦးနှင့် ကျောင်းသားကြား အပြန်အလှန်ဆက်ဆံမှုကို သရုပ်ပြသည်။ Math Alive သည် အသုံးပြုသူများအား သင်္ချာတွင် ဝှိုက်ကလေးများ ဖြစ်လာစေရန် လမ်းညွှန်ပေးသည့် မက်ဆေ့ချ်ကို ပေးသည်။ အဓိကရုပ်ပုံများသည် စိတ္တဇသင်္ချာသဘောတရားများကို သုံးဖက်မြင်ဂရပ်ဖစ်အဖြစ်သို့ ပြောင်းလဲခြင်းကို ကိုယ်စားပြုသည်။ စိန်ခေါ်မှုမှာ ပစ်မှတ်ပရိသတ်အတွက် ပျော်ရွှင်စရာနှင့် ဆွဲဆောင်မှုရှိသော ဆက်တင်များကို ပညာရေးနည်းပညာအမှတ်တံဆိပ်တစ်ခုအနေဖြင့် ကျွမ်းကျင်ပိုင်နိုင်စွာ ချိန်ညှိရန်ဖြစ်သည်။